Profil firmowy na FB

Spread the love

Prowadzenie fanpage to nie tylko sposób na zwiększenie sprzedaży danego produktu, ale też idealne narzędzie, które umożliwia dotarcie do większej ilości odbiorców.

Prowadzenie Facebooka Studiogo.pl jest częstokroć bagatelizowane przez niektóre firmy, jako zabieg bez znaczenia dla wyników sprzedaży, czy budowania marki. Całkowicie niesłusznie. Media społecznościowe są dziś najdynamiczniej rozwijającym się elementem składowym sieci. Ilość użytkowników, korzystających z nich codziennie, zdecydowanie przewyższa tych, którzy wykorzystują Internet do przeszukiwania w zakresie interesujących ich produktów. Co trzeci klient, deklaruje, że wykorzystuje Facebooka do poszukiwania promocji, wyprzedaży i kieruje się opiniami innych użytkowników przy wyborze danego produktu. Dlatego właśnie, każda firma powinna dołożyć wszelkich starań, aby na popularnych mediach społecznościowych pojawił się ich profil i żeby jego zarządzanie było jak najbardziej profesjonalne. Pozwoli to bowiem dotrzeć do tych grup klientów, którzy wcześniej byli niedostępni dla firmy choćby ze względu na ograniczenia geograficzne.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o