Jak nie prowadzić fanpage

Spread the love

—–
Prowadzenie fanpage firmy to odpowiedzialne zajęcie, które może skutkować wzrostem sprzedaży produktów danej firmy i wpłynąć na jej pozytywne postrzeganie. Pod warunkiem, że unikniemy podstawowych błędów.

– Nie spamować. Prowadzenie Facebooka wymaga samokontroli. Zbyt duża ilość postów sprawi, że użytkownicy zaczną naszą stronę postrzegać jako szkodzącą ich profilowi. Uniemożliwiającą sprawne przeglądanie mediów tożsamościowych. Jeden lub dwa posty dziennie w zupełności wystarczą.

– Nie być niechlujnym. Prowadzenie fanpage to estetyka i przejrzystość komunikacji. Niedopuszczalne jest umieszczanie postów, które są nieprzygotowane pod kątem merytorycznym, czy ortograficznym. Inaczej narazimy na śmieszność siebie i firmę.

– Nie zaniedbywać użytkowników. Musimy pamiętać, że klienci przyzwyczajeni do czatów i mediów społecznościowych wymagają paradoksalnie większej uwagi niż klient w sklepie tradycyjnym. Oznacza to błyskawiczną obsługę, odpowiadanie na wiadomości i niestety znoszenie codziennej dawki humoru i niezadowolenia.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o